Wednesday, December 09, 2009

Contest Melaram Dengan Handbag

sejak boleh online 24 jam , aktiviti blogwalking adalah kegemaran saya. bila review blog2 mereka, sekarang ni adalah musim blogger mengadakan contest di blog masing2.baik hati dan murah hati betul blogger2 itu. sebab ada yang menawarkan hadiah yang mahal2 lagi best dalam blog tu macam pencuci muka yang beratus2 harganya, pendrive dan sewaktu dengannya

tiba2 hati ini pun terdetik nak masuk. haha saje nak try suka2.ade rezeki boleh menang kan :D

contest apa yang saya masuk ni?
Contest Melaram Dengan Handbag !

Terma-terma & Syarat-syarat

1. Add blog Fiza di bloglist@blogroll dan jadilah Follower
2. upload banner Contest Melaram Dengan Handbag di sidebar dengan link ke entri http://mrsfiza212.blogspot.com/2009/11/contest-melaram-dengan-handbag.html

Banner ni disable right click, jadi kalo nak senang masa pergi add gadget picture, just paste kan link http://img269.imageshack.us/img269/822/handbagl.jpg ke image from the web
3. Buat entry khas untuk contest ini
4. upload satu gmbr paling bergaya dengan handbag anda
* Handbag tak semestinya berjenama tau,w/p beli kt pasar malam, janji bergaya..hehe
5. Dalam entri itu pastikan anda mention & link ke Fiza
6. Bila dah siap, tinggalkan link di entri ini, nanti senang Fiza nk view entry korang.
7. 3 Pemenang akn dipilih berdasarkn gaya yg menarik
8. Hadiah??? Tengah fikir..Tunggu ye :)
* Cntrl + C utk copy dan Cntrl + V utk paste*

contest ni macam sesuai je dengan saya sebab saya memang ada banyak koleksi handbag tapi semua murah2 je la..mahal2 tak mampu lor..student lagi kan.setiap semester mesti beli satu beg baru. saya belajr 8 sem, jadi 8 bag la bakal menjdai koleksi beg saya sepanjang bergelar mahasiswi ni

gambar dan beg yang terpilih untuk memasuki contest ni adalah...tadaaa..

gambar masa raya aidilfitri tahun ini. ramai saya kata macam mak datin dalam gambar ini. bajet hot la ni. tak kesah la sebab syarat2 untuk menang bergaya kan..bergayakah? :p

beg dibeli di Times Square dan murah je, RM 25 tapi disebabkan beg ni nampak macam mahal dan ekslusif, jadi saya pun membelinya..nampak je la kan..kenapa perempuan sinonim dengan handbag atau beg tangan? lagi2 yang bapak besar. sebab senang nak masuk keperluan diri dalam handbag, lagi2 yang handbag yang besar. lagi besar handbag , lagi banyak barang yang nak disumbatnya. kadang2 jadi berat macam beg sekolah budak sekolah rendah.aduh

terima kasih puan fiza yang baik hati, lagi cantik dan manis kerana mengadakan contest ini dan bagi saya peluang untuk join . saya sudi je menerima apa2 hadiah jika saya menang hehe

p/s :erkk..tiba2 ada sorang yang join contest ni gayanya macam saya. saya tak tiru sape2 T_T mungkin itu adalah suratan dan kebetulan. kan banyak kebetulan kat dunia ni kan. mungkin otak kami sama kot


5 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

woot~

good luck babe!!

Iemochi Arihyoshi said...

ade jugak contest mcm ni ek, xmau join la, hahah

aunieZ said...

LORD ZARA - thnks beb :)

HARRIS - ade je..hehe masuk la haris contest ni plzzzz :p

Unknown said...

good luck k :)

nn said...

congrates top 10 :)

Google