Tuesday, March 15, 2011

Surprise Follower ke 99 and 100!!


Wahhhh saya memang sungguh terkejut!! Tiba2 follower da 101? Wow amazing! hihi kecoh kan..orang lain follower da beribu2 tak kecoh pun. Saya kecoh sebab saya nak bagi giveaway kepada follower ke 99 saya. Dah lama da niat nak bagi giveaway kat follower yang ke 99. Tup Tup tak lama kemudian , da jadi 100 follower dan pada hari yang sama juga dah ada follower yang ke 101!! Saya ni dah la tak rajin nak follow blog orang kecuali kalau dah kena paksa :p Tapi insyallah lepas ni saya akan rajin follow blog blogger sekalian :)

So saya dengan baik hati nak bagi giveaway kepada follower ke 99 dan ke 100 saya walaupun pada mulanya hanya berniat nak bagi kat follower ke 99 je. Tapi sebab terkejut punya pasal dan teruja, follower ke 100 pun murah rezeki (^,^)

Thanks a lot kepada Sahabat Blogger and Innit Nuffnang. Mungkin sebab mereka berdua ni, saya rajin blogwalking dan meninggalkan jejak walaupun kerja melambak sampai overtime kat office. Tapi sayangnya, overtime tidak dikira untuk intern student. hukhuk.

Dan thanks jugak kepada Faris Adli. Kerana dia nak bersaing dengan saya untuk menaikkan pagerank, saya pun bersaing dengan dia supaya dia tak boleh lawan pagerank saya.Haha . Dan terima kasih sebab jadi follower saya yang ke 98 juga. Tapi sorry la tak de hadiah untuk follower ke 98 kehkeh. Dan terima kasih juga sebab ajak aku join sahabat blogger tu :)


Meh saya promote sikit follower ke 99 saya. Nama blog dia Su Sweet Girl. Nak tengok blog dia, boleh klik sini. Tapi dia kata dah tak rajin nak berblog seperti selalu. Mungkin lepas dapat hadiah ni akan makin bersemangat nak berblog? hehe Thanks su sebab sudi follow blog saya :)


Dan follower yang ke 100 jatuh kepada....jeng jeng jeng...adik Natasya Izzati ..!!! Adik ni baru 14 tahun kalau tengok dalam blog dia. Blog dia pink gitu. Dia punya wishes yang tak tercapai lagi adalah nak dapat 8A dalam PMR dan mendapat kamera Nikon. Ahha kalau 8A , akak boleh bagi tips tapi kalau camera Nikon, akak sendiri pun takde camera lagi. sob2..tapi apa pun terima kasih adik Natasya sebab sudi blog aunieZ :)

Kepada kamu berdua, please email saya nama penuh, IC, nombor telefon , alamat dan sewaktu dengannya ke black_chix[at]yahoo.com . (p/s : [at] tu tukar kepada @ ye..). Hadiahnya kecil2an sahaja ;)

P/S : Hangpa yang ada kat Penang dan rasa nak makan sedap, mai pakat datang sini. Ada promosi makan sedap, 1 Soup + 4 types of Main Dishes + 1 Dessert + 1 Drink at #Rendezvous, Green Hall, Penang.  
Patotnya harga dia RM 90 tapi hangpa dapat RM 49 ja..Mai tengok ni. Tak Rugi wooo . #MilkADeal



11 comments:

Majdah said...

sy xde hadiah ker? xjd follower sy pon lg..sob3 :p

Yuni Aisyah said...

wah tahniah..moga akn terus maju..:)

Unknown said...

yes..akhirnya berjaya juga taktik aku untuk paksa kau update blog kau. kau ingat lagi myblog? :-)

kalau aku nak bersaing dengan kau betul-betul, takdenya aku suruh kau join sahabat blogger..

pasni rajin2 la update ye..boleh la aku update myblog aku

misz beauty said...

clicking ur meksis nuff dear..;-)

aunieZ said...

maj : hehe ada hdiah spesel :p
yuni : tq ;)
faris : ahha curi blog aku
misz beauty : tq dear :)

Hunny Kitty said...

iskkk sipi sipi lagikkk

Le' Fairy Garden said...

wah.. ta sangke pulak.. thx akk.. XD

sweet gurl said...

Wah... Tak sangka bole termasuk sekali... Yg ke 99 plk tu.. Jgn org wat, biasanya yg ke 100... Hehehe... TQ.. Nnti su emailkan..

Bukan xnk update selalu, cuma 2 minggu ni busy dgn assgmnt and exm.. Tapi Blokwalking, x tinggal... Hehehe

aunieZ said...

dia.honey : hoho cket lg kn..
natasya : hehe tq dik
sweet gurl : ahha sbb cm mnarik je numb 99 hehe
hehe taw awk bz nk exam, gud luck ! :)

Le' Fairy Garden said...

oke :) ^_^

Tie HT said...

salam nice blog :)

Google